Sanmıyorum kıskandığından, alışkanlık olabilir çünkü aynı sorun bizde de var ve gerçekten bende tükenmek üzereyim..oğlum 18 aylık gündüz uykusunu uyur sorun yok ama gece saat 1de uyur ve 2 yada 3 saat sonra geri kalkar ağlar bazende kalkıp mutfağa gider çünkü acıkıyor 🥺süt içmiyor biberonda almıyor özellikle az yediği günler kalkıyor bende sallayıp geri yatırıom ama bunu doktoruna danışacağım malum sabırda güçte kalmıyor 🤦♀️