batununannesi aman hiç takılmayın, her insan aynı mı ki bebekler aynı olacak.. benim yeğenim tosun gibiydi, oğlum ona nazaran minik. ablam annem sürekli emzir aman kızım diyorlar, babam gecen huysuzlanınca doymuyor mu acaba deme gafletinde bulundu..eşimin tarafında ise hiç bu kiloda bebek doğmadığı için oğlum onlara tosun gibi görünüyor..göreceli kavramlar bunlar ve kıyas içeriyor. her bebek semirmek zorunda değil..sağlığı yerinde olsun, annesi babasıyla büyüsün, sevilsin yeter..