O kadar bezdim ki, çıldırcam artık geçmiyoo lanet hastalık😡
Eşim haftanın bir günü iş için şehir dışına gidiyo ve otelde kalıyo. 1-2hafta yoğun şekilde kaşınmaya başladı.Doktora gitti ve UYUZ olmuş. Muhtemelen otel nevresimlerinden. İnsanlara söylemeye bile utanıyorum(ki hiç böyle çekincelerim yoktur normalde) ama pislikten doğan bi durum sonuçta. Derken 1 hafta içinde bana ve bebeğimede bulaştı. Artık 4 5 doktor gezdik, kullanmadığımız krem karışım kalmadı. Her allahın günü nevresim yıka ütüle bezmiş durumdayım.Nerdeyse 2 ay olucak ve yok inat etti geçmiyo!!!
Yeni bi salgın gibi bişeymiş bu doktor öyle söylüyo ve bizde çaresiz kalıyoruz kremler tam etki göstermiyo diyo. Yavrum o kadar çok kaşınıyo ki daha 8 aylık kızım. İçim parçalanıyo artık. Aman dikkat canım anneler bu gerçekten büyük bi belaymış. Yaşamayan bilemez.Özellikle nevresim ve havlulardan çok bulaşırmış.Hem bilgi vermek istedim, hemde artık sinirlerim bozuldu kimseyede söyleyemiyorum. Buraya bi haykırmak istedim