Ayseonaylicelik meme reddi maalesef 🥺 bizde 2 aylıkken yaşadık Biberon verince memeyi reddedebiliyor bebekler 👶 çok ısrarcı olmayın iyice sinirlenmesin ama meme vermeyi de bırakmayın sürekli teklif edin, silikon uç deneyebilirsiniz ve mümkün olduğunca biberonu vermeyin. Biz 4 ayı geçtik hala Ben biberon verdikçe bizimki memeden uzaklaşıyor ve uykudan uyandığı an sersemlikle emdi emdi yoksa birdaha emmiyor 😔 benim sütüm hep azdı mecburen mama takviyesi yaptım şimdi de mama vereceğim zaman kaşıkla veriyorum.