yusra60 Hayırlı akşamlar 2,5 aylık bebeğim var sleepy bez kullanıyorum ama bebeğimin hem bacağını tahriş ediyor hemde bazen sızdırıyor .. sizler hangi bezi kullanıyorsunuz önerilerinizi bekliyorum ☺️
Bktbll yusra60 seleepy oyle canim ya bacaklarda izde birakiyor en iyisi prima aktif bebek hic iz yapmiyor sizdirmiyorda aksam yatmadan degistiriyorum sabagha kadar kaliyor ne pisik ne sizdirma hic biri olmuyor
hunilimomm yusra60 ilk 1 yıl Canbebe kullandım canım çok memnundum şimdi 20 aylık molfix kullanıyorum ikisinden de memnunum
Bebegimm1 Bktbll bacakları kalın mı bebeginizin ben minies kullaniyorum pisik sizdirma falan sorunu yok ama bebegimin bacakları kalın biraz ve lastik izleri oluyor 2aylık bebegime 3 numara kullaniyorum o bile iz yaptı sizce prima kesinlikle iz yapmazmı bezi bitti yarın yeni bez alıcam ne yapsam bilemedim
yusra60 Bktbll evet lastik izi bebeğimin bacağını tahriş etti ya çokta sıkmıyorum hatta bi numara büyük aldım sıkma olmasın diye ama baktım yine aynı Bakalım değiştireceğim zaten prima da pahalı ama napalım 😏
reynwoman Bktbll valla bende prima aktif bebek kullanıyorum kızım 6 aylık oldu daha bugün 7 kılo kızım 4 numara kullanıyorum yani 3 kullanmam lazım kılosuna göre ama lastik izi yapıyor diye bi büyük numara al dediler 4 kullanıyorum epeydir yine öyle lastik izi yapıyor bacaklarını hep lastik izi yapmayan bez yok sanırım ya
Bktbll Bebegimm1 kalin canim benim bebeyimin bacaklarida bence bir dene aktif bebegi hic lastik izi yapmadi ama sleepy kullandigimda lastik izi hep oldu direk biraktim canim
Bktbll yusra60 aynen canim bende bi beden buyuk denedim gene yapti gevsek biraktim gene oldu kipkirmizi oluyor bu sefer bacak kenarlari diye prima almaya basladim
Bebegimm1 Bktbll primayi aldım denedim lastik izi cok az denilicek kadar az yaptı tesekkur ederim iz yapmayan bez buldum sonunda ☺
yusra60 Bktbll aynen canım ya herkes de farklı birşey öneriyor sürekli de değiştirmek istemiyorum sleepy çok tercih ediliyor diye aldım ama malesef memnun kalamadım
alvyldz yusra60 ben baby me kullanıyorum doğduğundan beri Molfix hediye gelmişti denedim sızdırdı ve tahriş etti. Primayı merak edip aldım (ilk bebem ya daha mı iyi acaba dedim) o da pişik yaptı. Sonra baby me candır diyerek devam ediyorum.
alvyldz yusra60 evet canım 2 çeşitli var aolevera’lı ve normali ben normal olanı kullanıyorum. Fiyatı da gayet makul dene bence.