uykucuguzel 2 ay 23 günlük bebeğim var. Hem bebek hem ev işi o kadar kendimi ihmal ettim ki. Bugün aynaya baktim fotoğraf çektim ve bu bakımsız ben miyim dedim. Son zamanlarda eşim eskisi gibi ilgi göstermeyince anlamalıydım. Bebegim benim canım her şeyden önce ama kendimi bu kadar ihmal ettiğimi bilmiyordum. Nereden başlayacağımı nasil kendimi hem kilolarımı hem de saçımı cildimi guzellestirecegimi bilmiyorum.
turansmom uykucuguzel Pardon da eşin ne yapiyor bu durumda. Hepimiz dogumdan sonra alısana kadar bakımsız oluyoruz. Ben eşim evdeyken eşime veriyorum yarım saat bir saat süsleniyorum evimi temizliyorum sende oyle yapabilirsin
Balkupum2505 uykucuguzel benim bebegim 8 bucuk aylik oldu hâlâ öyleyim eskisi kadarda canım istemiyo kendimle ugrasmayi resmen tükenmislik sendromundayim sanki. Önceleri sabah aksam duş alır bakımlarimi aksatmazdim suan gectim bakimi banyoya girip cikabildigime dua ediyorum 😀 ama artik toparlamam lazm kendimi cok dagittim
Pamukkzm uykucuguzel eşim belki senin çok yorulduğunu farkettiği için ilgisizdir canım yoksa neden bakımsız olduğunu düşünsün anne oldun sen hiç aklına bunları getirme .
Maraslianne Olarak ev işini eşinde yapsın bı zahmet süpürme silme eşim yapıyor her hafta sonu.ben sadece yemek yaparım bulaşık .mecbur yardım edecek .
Simiyy Niye zorundaymışsın gibi konuşuyon canısı? İnsan çıktı senin vücudundan kolay mı bu? Ömür boyu böyle sürmeyecek beklemek zorunda eşin toparlanmanı, kendileri iki üşütse ölüm döşeğine düşmüş gibi inleyip dururlar yüklenme kendine bu kadar