1Momm Arkadaşlar doğum yapali 2 ay oldu mide yanmalarım devam ediyor hamileykende cok vardi rennio duo kullanmistim alıştı mi mide dersiniz
mrstucii06 Rennienin çiğneme tabletini kullanmani tavsiye ederm kucuklugumden beri mide yanmasi çekiyorum hala devam ediyo bi nebze rahatlatyo beni hamileligimde neler cektim bu yanmadan maden suyuda iç