Kızım 3 aylık oldu. Gaz problemimiz var doğduğundan beri. Ne zaman isterse ne zaman mızmızlanırsa emziriyorum kilosu ne az ne çok tam standart ayına göre şimdiye kadar. Ama etrafımdakiler iki saat dolmadan emzirme gaz o yüzden oluyo diyolar.. Sadece uyudugunda üç dört saati buluyor ama uyanıkken istedigi zaman emiyo. Siz nasıl düşünüyorsnuz?