Nisanisa123 evet canım öyle yazdı bana listeyi. Her yeni gıdaya geçince 3 gün tadım olacak ve 1-2 kaşıkla başlayıp, 2. Gün 3-4 kaşık ,3 gün yediği kadar dedi. Zaten tadacak doyumluk değil dedi. Sadece anne sütü alıyor benimki ona devam dedi. Sonra sebzeleri 3 gün kuralları ile bitirince alerji olmayan gıdaları birleştirip çorba yapacağız , yemek yapacağız dedi. Bugün ilk gündü. 2 bebek kaşığı ile elma püresi verdim ama kaşığı ağzına sokunca gülüyor şaka yaptığımı sanıyor.