Emir1806 bizde de aynısı oldu. Ateş falan yoktu ben böbrek hastasıyım, oğluma kendi isteğimle idrar tahlili yaptırdım 6 aylıkken. Taş olabilir değerler yüksek dediler. İlaç ve vermediler şikayeti yoktu bol su içsin dediler. 7 aylık ultrasona girdik taş var dendi. Baska hastaneye götürdük 8 aylıkken tekrar ultrason yaptırdık. Kristalize olmuş idrar o taş değil dediler. 1 yaşında tskrar gittik hicbir şey yok dediler. Bebeklerde bu olabiliyormus bizler gibi çok su içemedigi çok hareket etmediği için böbrekte ufak tefek birikmeler olurmuş. İçinizi ferah tutun 🙏🙏 bu arada bizim de salya 8 ay gibi artmıştı 10 aylıkken ilk dışını çıkarttı… Olabilir yani dişler yerleşirken salya oluyor, o da cok su kabına neden oluyor lütfen bol bol su içirin geçmiş olsun