@Asell16 bilemiyorum 🤔 ama benim aklıma takıldı. Gerçi benim doktorum illaki gel demedi. Dikiş kontrolünden sonra bir daha gerek var mı gelmeme diye ben sordum. İstersen 40 ından sonra kontrole gelebilirsin dedi. Doktorun yanındaki sekretere sordum muayene nasıl oluyor diye. Alttan bakıyor dedi ve korunma yöntemlerinden falan bahsediyor dedi. Çok gerekli gelmedi bana ama Yakın zamanda doğum yapan arkadaşım gitmiş 40 dan sonra. Vajinada kalınlaşma olmuş demiş. İlaç kullanmış mesela o sebepten. Erken teşhis önemli 🙄