Ozgeeex Kızlar ben sezeryan dan 42 gün sonra adet oldum. 17 gün sonra tekrar oldum. Şimdi 19 gün geçti kahverengi akıntım var böyle bir şey yaşayan var mı doktora gideceğim
Fatmabkdmr Ozgeeex bem canım henüz adwt değilsin. Lohusalık devam ediyor. Hemen düzene girmiyor. Beb daha yeni düzene girdim. 5 aylık olucaz. 4. Ayda bi 24 gün diyende adet oldum. Öncesi hep senin gibiydi. 13 günde bi 15 günde bi kanamam olurdu
Rojgl Ozgeeex devam eden kanamalar olabilr benimde 2 ay düzenli görmeye başladım her ay 10 gün sürüyordu regl canım 15 aylik oğlum yeni yeni 7 gün sürüyor ve her ay 3 veya 4 gün geçikmeli olurum 🤔
Asklepios Ozgeeex benim olmuştu. 40ım çıktı kanamam kesildi adet oldum. Sonra bir iki ara kanamam oldu.
MeteNaz Ozgeeex benimde 35. Günüm. Günlük ped koyuyorum. Bi kırmızılaşıyor bir kahverengi bi açık kahve bazen günlük pedi dolduruyor bazen 1-2 damla ama bitmiyor 😩
Ozgeeex Asklepios çok teşekkür ederim peki sütünüz çok muydu, benim sütüm biraz azda acaba süt hormonum düşük diye mi erken adet oldum diye düşündüm