Uraseymen Merhaba arkadaşlar ben Doğum yapalı 3 buçuk ay oldu ve 40 ım çıktı 10 gün sonra adet gördüm ama 3 gün sürdü bir dahaki ay yine adet gördüm 2 gün sürdü az az leke olarak geldi bu ay hiç olmadım sizce normalmi ?
Azraninnnannnesi Uraseymen 4 ay sonra oldum cnm 1 yıl düzensizlik normal diyor doktorlar ama kontörle gitmekte fayda var tabi 6 aylık olacak kızım bende gideceğim
Uraseymen Turtam evet ya aklıma kötü kötü şeyler geliyor gerçi eminiz kendimizden ama gende korkuyor insan
CemreKerem Uraseymen Ben normal doğum yaptım emziriyorum normalde geç olur derler ama 40im bitti bir sonraki ay adet olmaya başladım hala oluyorum doğum yapalı 14 ay oldu .