SuNur Doğumumu yaptım devlette kesmediler ve yirtilmam olmus iki ic yerde dikiş var ve su anda aşırı bi kaşinti var vajinada uyutmayacj derecede ne yapmam lazim bu durumu yasayn varmi
mombeto SuNur demek ki 3 4 güne tamamen iyileşcek yani benm öyle olmuştu. inşallah senin de iyileşiyordur ondandır. Ama bana da hep böyle derlerdi öyle de oldu
SuNur mombeto tam dikişler mi kaşınıyor bilmiyorum da vajinal mantar sanki iltihap gibi seyler geliyor