sehererenn elbette devam kuzum sancı çekmesin
erkek bebeklerde daha çok oluyormuş gerçekten öyle biz verdik zaten sancılar bitince göreceksin ihtiyaç kalmayacak , az daha sabret 4 . AydAn sonra azalır ve kalmayacak sancı sabırlı ol
her anne geçiyor
ayrıca kundağı ben müslin ile sarıyordum yazındı siz neyle yapıyorsunuz ?
Açıyorsa biraz daha sıkı yapmayı denesen bizler kıyamayayıp esnek bırakıyoruz bence bi iki gün o şekilde bakalım 🤔
hı birde yazın her gece birde araba gezmeleri yapıyorduk :) uyuması için