Kızlar saatlerce ayakta sallamayi,uykusundan yüz kere uyanıp emzigini çıkarmasını vs takmıyorum artık alıştım zor gelsede sorunum uyanık olduğu vakitlerde aşırı aşırı aşırı hareketli olması daha 11 aylık ama heryere yetiyor fazlasıyla evet hareketli çocuk diyorum ama artık öyle aşırıya kaçıyor ki hareketli halleri her gören mi Allah yardımcın olsun der ya çoğu zaman heryerim ağrıyor bir gün boyle olsa ertesi gün dinlenirim diyemem çünkü her gün böyle dinlenme şansımız yokkk hani dışarı çıkarırsın mutlu olur bir etrafı seyreder temiz hava yorar hiçbiri yok,oyuncaklarla oynama yok,ananesine gideriz genelde orda vakit geçirsin herkes oynasın o bile yok illa tüm evi dolaşacak ilgisini çeken hicbirsey yok kucakta bile düz durmuyor artık bazen ağlama durumuna geliyorum birine birşey yaptım da mi böyle zorluk geldi başıma diyee gerçekten öyle zorluyor benii yok mu bir çare en azından biraz daha sakin olsun istiyorum veya birseylerle ilgilensin bitki çayları mı tercih etmeliyim burada okumuştum birkaç kere ama uyku için sanırım çoğu ben uyusun istemiyorum ki daha sakin olsun istiyorum böyle artık kemiklerim kırılıyor sanki bütün gün peşinde😔😔😔😔😔😔