Oziezo bende bende nasıl özeniyorum anlatamam gündüz beşiğinde uyuyan bebeklere gece uyur da. 3.ayından beri hep memede ayakta 5 ay oldu 🙄 bide dia dönemi ayakta yürürken emiyo uykuya daliyo oturup kucağıma alıyorum öyle 20dk falan uyuyo beşikte hemen uyaniyo ama kendime söz verdim gündüz beşiği yatircam diye sonra çok uğraşıyorum bu kadar uyutmaya uğraştım koymim diyoeum😂