Dorukkkkkkk Bebeğim 6 gündür poppsunu uyararak kaka yapıyor ama cıvık bir şekilde ıkınıyor lakin çıkaramıyor kakasını gazı da var onuda çıkaramıyor bu durumu yaşayan var mı
DeletedMom2893 Dorukkkkkkk kaç aylık sadece anne sütüyle mi besleniyor eğer öyleyse anne sütü alan bebekler 10 gün boyunca kaka yapmaya bilirler normal yani.
turansmom Dorukkkkkkk Poposunu uyarma serbest bırak. Ben uyardım salak gibi şuan kendi kendine kaka yapamıyor. Bir kaç gün bekle uyardığın için alışmış olabilir birde mama veriyorsan mamasına cok az zeytinyağı koymayı deneyebilirsin
DeletedMom2893 Dorukkkkkkk normal canım sonuçta sütte veriyormuşsunuz ayrıca her zaman poposunu uyarmayın popo kaslarının ve ıkınma kaslarının da gelişmesi lazım siz öyle yaptığınız sürece doğru düzgün gelişmez ve devamlı poposunu uyarmak durumunda kalırsınız