Emirinannesimrvdll Merhaba kızlar bebeğim 16 günlük oldu sütüm yok denecek kadar az artırmak için ne yapabilirim birde kaç cc mama verebilirim sarılık olmasından korkuyorum
ikizminikler Emirinannesimrvdll tahin helvası, dereotu, bulgur pilavı ama en önemlisi bol su iç 2 saatte bir 30 cc içiriyordum ikizlerime ikisininde sarılığı bir hafta sürdü geçti canım bol bol sütün olsun da mamaya bulaşma inşallah 🌿
OyaGny Emirinannesimrvdll bizde 10 günlüğüz ilk baştan beri mama veriyorum sütüm minnacık 😭😭 30 45 60 cc olarak istediğinde veriyorum biberona alışıp mememi kabul etmeyecek diye korkuyorum
Bebegimm1 Emirinannesimrvdll ilk ay 30 cc ile basladım her ay bir olcek artirarak devam ettim eğer 30cc içip kusuyorsa fazlaligi atiyordur kusmadiginda 45cc 60cc olarak dene ama daha cok kucuk 30cc onu doyurabilir
Arzu929292 Bende ilk başta senin gibiydim canım sabah akşam 30xc verdim. Mamaya alışmasın diye meme de verdim. Sonra bitek yatarken mama verdim grce 10gibi.şimdi 48 günlük oldu mamayı da bıraktık 🏵️
Emirinannesimrvdll Arzu929292 sabah 30 cc akşam 30 cc günde iki kez mi veriyordunuz??birde sütünüz nasıl arttı
Arzu929292 Emirinannesimrvdll evet. Çok çok çok ağlarsa 60cc. Bol su ve uyku kesinlikle. Başka şeyler hikaye. Bol bol su. İncir ve kayısı da yedim rezene kimyon çay içtim ama en büyük etki uyku ve su. En az 2.5litre başka çare yok 😇