Merhaba güzel anneler oğlum 1 buçuk yaşında dun geceden beri ağlıyor huzursuz.Bugun doktora götürdük.Doktor kulağının kızarık olduğunu büyük ihtimal kulağı ağirdigi için durmadığını söyledi.Damla ve antibiyotik verdi bugün kullandık ilaçları fakat gece oldu oglum aynı rahatsız.Birde burun akıntısı ve hafif ateşi gelip gidiyor arada. cok uykusu olduğu halde uyuyamıyor cok çaresiz kaldım lütfen yardım edin ne yapmalıyım?