MasalsMommy Kubra12 Benim kızım da 7 aylık olmak üzere. Ben yaşını beklemeyi düşünüyorum şu an çok küçük çünkü
Glzberen Kubra12 ben hamileyken böyle bir yazıya denk gelmiştim 10 yaş en ideali diyordu. Yani bence küçücük çocuğun kulagını deldirmeyin kendi kişisel bakımını yapmaya başladığı zaman deldirmek daha mantıklı tabiii bu bence.
Annesirintugceuzun Kubra12 Ben 7 aylıkken tıp merkezinde doktora deldirmiştim. Şu an 26,5 aylık ve hiç sorun yaşamadık. 🤌🏻☺️
Kuzum2122 Benim kızım üç aylık olacak doktoruna ve hemşiresine danıştım şimdi değdirebilirsin dediler bende yer arıyorum deldirmek için nerde deliniyor bilen varmı acaba
MihraKus 14 aylık pandemi dolayısıyla öylece kalkdı acelede etmiyorum aslında pek küpeleri bile hazır
Kuzum2122 Kubra12 kulak demenin ayı yaşı önemli değil hijyen önemli dedi istediğiniz zaman deldirin dedi
Esilamm01 Kubra12 10 aylık kızım küpeleri bile hazır 1 yaşında deliyoz demiş kuyumcular ama ben kıyamıyorum 😔 acır durmaz diye