Bugün 45.Gün 40ımda tam bitmiş gibi bir şeydi gelmiyordu ve seffaf akıntı vardı afedersiniz eşimle birlikte olduk ve kanamam oldu hala geliyor acaba yanlış bir şey mi oldu ya da regl mi oldum çözemiyorum böyle benim gibi 40nı aşan hanımlar var mı ? Nasıl anlayacağım bunu