meltemgkhm kesmeniz gerekli degil ki, ihtiyacı var ki emiyor. Gece beslemesi sayılmıyor gece emzirmeleri, en kıymetlisi gece emzirmeleri lütfen devam edin. Atak dönemi, diş dönemi, ayrılık kaygısı vs. hep gece emmesiyle geçer geçecek. Yorgunlugunuz için vitamin destekleri kullanın, sıkı beslenin.