Yeliz aynı dediginiz gibi yapıyorum öne eğilerek emzirmedim hic çünkü bende rahat olmuyorum o şekilde kahverengi kısmı da alıyor sadece ucunu alsa acısına dayanılmaz baştan beri de hep kahverengi kısmıyla emiyor ama nasıl yara oldu anlamıyorum ped den mi kaynaklı acaba kantoron yağı sürüp kapatıyorum insanlı acaba