Arkadaşlar bebeğim gaz sancısı çektiğinde kendini aşırı sıkıyor ve kaka yaptığında tam boşaltamıyor ve gazı ve kakası aşırı gürültü kakasını yaparken bazen fışkırıyor az önce bir yerde okudum ondan sormak istedim acaba bebeğim kolik değilde makatı mı dar yaşayan varsa yardımcı olabilir mi