kitapkokusu_ 1 Yaşına girince 2 defa uyuyodu gündüz ve gece sıkıntı yaşamaya başladk geç yatar olmuştu sonra gündüz uykusunu 1 e düşürdüm oda dünden razıymış öğlen 1 2 gibi yada 3 te uyutuyorum 5 i geçirmiyorum ve en fazla 1 saat yada yarıö saat uyumasına müsade ediyorum eğer çok erken kalktıysa 2 saat te olsa izin veriyorum gece 10 11 oldumu yataktayız eğer gündüz 5 ten sonra uyutursam ve uzun uyursa sabahlar olmasın yada çok erken uyutursam akşam üstü uyuya kalıyo yine sabaha kadar ayakta oluydu