Benimminikim Bebeğim raporlu mama içmeye başladı ilk bir ay sorun olmadı 3 aydır içiyor pedisure marka kusmaya başladı size sorum şu hangi markasını kullandınız faydası oldu mu bebeleriniz neli mamayı daha çok sevdi
Nilguny Benimminikim bizede 1 yaşındayken verildi ama kızım asla kabul edip içmedi öyle sadece pankeklerine falan koyuyordum ama mesala muhallebi tarzı yaptıgımda benim kızımda kusuyordu şimdi tamamen bıraktım hatta elimde 40 tane muzlu olandan var hiç açılmamış kullanabilirseniz kargo ücreti karşılığında gönderebilirim.
Benimminikim Bilgisi olan varsa lütfen yardım kaç aydır kusuyor 3 doktor gezdik tahlilleri temiz mama dokunuyor sanırım bi de bize kilo aldırmadı kullanan varsa yardım edin
Benimminikim Normal marka olarak evolvia kullanıyoruz daha iyi kilo yapar dediginiz olursa ona da açığım
Nilguny Benimminikim aynı sizin kullandığınız pediasure nin muzlusu 6. Aya kadar süresi var içer derseniz gönderirim kargo ücretleri biraz pahalanmış ama toplu alımda 350 tl ödemiştik biz siz sadece kargosunu karşılarsanız işinize yarayacaksa gönderirim.
Benimminikim Synmannesi nasıl peki kilo alımına etkisi oldu mu bebeğiniz severek içti mi nelisini daha çok sevdi canım
Synmannesi birmelekannesi2 idare eder tadi 500 grm aldığı oldu bir kere 700 aldı artık çok kilo alımı olmaz eskisi gibi çok hareketliler
Nilguny birmelekannesi2 hayır bu kilo alması için doktor tarafından yazılan raporlu bir mama süt gibi küçük şişelerde çikolata vanilya muzlu çileklisi var 🤷♀️