Ozlm59 Kızlar hayırlı akşamlar. 47 günlük oğlum var. Emdikten sonra emdiği sutu geri kusuyo. Bugün 2 oldu yapiyo. Hepsini degil ama bi kismini kusuyor. Sizce sebebi nedir
oglummehmedim Fiskiraraksa doktora götürün yoksa bide peynirimsi kusuyosa sıkıntı yok su gibi olduğu gibi çıkarıyorsa sıkıntı
oglummehmedim İdrar yolu enfeksiyonu da ola bilir midesinde bu rahatsızlık da ola bilir usutmusde ola bilir süt alerjisi de ola bilir yani iyi değil benim oğlum fışkırıyordu enfeksiyonu cikti