Snakmkci Dogum yapalı 7 ay olıyo dıyetteyım kılo verıyorum ama şu göbekden nasıl kurtulcaz bilenler yardım arkadaslarr
momaysegul Snakmkci squat yapa yapa hem kalçam şekillendi hemde göbeğim gitti ayy bi de ben ikiz annesiyim koşturmaktan iyi spor mu olır 😅 korse vs kullanmadım hiç suan hamile kalmadığım o günlere döndüm açıkçası
Moci Bende diyettteym evde yapabildiğim sporları yapmaya çalışıyorum bende de hala göbek var tabi basende
Papatyannesi aNewMommy Melik kaçıncı ayda çekmeye başladınız ben 5 ay olacak 5 gün sonra haşa çekiniyorum yapmaya 🤦🏻♀️
aNewMommy Papatyannesi ben 5 ay bitince başladım, dikişlerde sorun yoksa ağrı sızı yoksa yavaştan başlarsınız. Eski jeanlerinizi giyip fermuarını kapatabildiğinizi hayal edin çok motive ediyor 😃👌🏼
Papatyannesi aNewMommy bende hemen başlıyorum o zaman İstanbul’a gitmeme tam 20 gün kaldı o zamana kadar ne kadar verirsem 😅