Yagmurlubigun Şahsen ben çok üzülüyordum evet dökülmesini azaltan bakım kremleri var fakat herkes de oluyor bendede oldu 6 aylık olana kadar devam etti ve sonra toparladı dökülmüyor bir nevi yenileme olarak düşün