-Eliz benmki 1 aylıktı alıştı 1 aya kdar herşeyi denedim sonra birgün bi baktım emzik ağzında müslin bezide elindeydi yüzüne alıp uyumuş. Demek uyuyabliyosun dedim😂 ogünden sonra hcbsey yapmadım verdm emziğini müslini eline 7,5 aylık hala öyle uyuyor 😀