Senaarslan benim kürtajdan sonra düzensizlik olmuştu doktora gittim kilo aldınmı dedi evet dedim ozaman kilo ver dedi yarım kilo bile fazlan varsa etkiler dedi benim bi 6-7 kilo fazlam var diyet yap bence dedi bide tiroidim var oyüzden düzensizlik yaşıyormuşum bi doktora gidin bence