5806derya Hatırladığınızda bile hüzünlendiğimiz hikaye kitap oldu Gülşah ve Şahin in aşkı merak edenler için yazıyorum
Yigitahmedim 5806derya Bende bir kürt sevdim ama kitap olmadı. hayat oldu, hayat arkadaşı oldu, aşk oldu, can oldu, canyoldasi oldu… sonra ondan parca bir evlat, yasam cennet oldu.. Bu can bedenden çıkana kadar da hep seveceğim..💞
Deryaaaa İsme bak ne kadar vasat ötekileştirme resmen ayrımcılık ne kadar normalleşmiş böyle kötü bir kitap ismi duymamıştım hiç …
Babydoll Deryaaaa bence de çok gıcık bir isim nerde görsem sinir oluyorum bir türk sevdim diyomuyuz demiyoruz
AtaVeAnnesii Deryaaaa buna bende katiliyorum canim ama kitapta tam bu kanayan yaraya parmak basiyor gercek bir hikayeymis 😯
Mom28 Deryaaaa vasat ötekileştirme resmen ayrımcılık ne kadar normalleşmiş böyle kötü bir kitap ismi duymamıştım hiç … Apaçık ortada 🙏Kitapta ayrımcılık var diye yazılmış ve egerki kitabın içeriğinde doğudan biri batıdan birini sevmis olsaydı ozamanda bir Türk sevdim olurdu 🙏 Otekilestirme diye bişi yok yani
Deryaaaa Babydoll ırk ayrımı yapılmasına çok karşıyım her türlü ayrıma karşıyım fakat ülkemizde kanayan yara bu ayrım meselesi malesef …
5806derya Deryaaaa kesinlikle ırk ayrımına karşıyım ama evet maalesef hala var ülkemizde ayrımcılık çok acı
5806derya Yigitahmedim ahhh keşke Şahin ve Gülşah da sizin gibi olabilseydi Allah sevenleri ayırmasın
As1ioz Türke nasıl başka hitap etmiyosak kürtede kürt demek kötü bişey degildir once bu kafdan çıkın asıl sizin vakış açınız enteresan türke türk demek zoruna gitmiyorda kürte kürt demek neden zorlarına gidiyor bunu anlamıyorum herkes neyse onunla gurur duysun
Mom28 As1ioz Bende bunu anlamıyorum işte sonra ırkçılık yapılıyor diyorlar halbuki onların yaptığı da ırkçılık başka birşey değil birbirlerine saygı duymuş olsaydılsr belki dusn bu ayrımcılık olmayacakti o hemşire sevdiğine kavuşacaktı 🙏
Deryaaaa Mom28 bakın buda sizin düşünceniz herkes farklı yorumlayabiliyor kendi bakış açısıyla bakıyor saygı duyulması gerekir…
As1ioz Mom28 aynen oyle kürt se kürt dicez türkse türk ne var bunda başka ne dicez ki onu anlamadım 😂
rike-nile-aro Ay cidden olmuş birde satışa çıkmış. Hemde 22 TL gibi cüzzi bir miktar D&r gidilsin o zaman 🥳 öyle sürükleyici bir hikaye çok sevindim çok