Deletedmom62626 Sariduru uygun diyede kötü birşey almayın yazık günah memnun olan varsa alın tabikide
Mirabebek Sariduru BİM’ler 10 da açılıyor her mağazaya bir ürün geliyor ben iki sene önce aldım cam olandan çok çok memnun kaldım Ocak güzel fırın güzel pirişiriyor kullanışlı baya
AlininAnnesii- Bizim gelinde bimden aldi set halinde bence gayet guzel gorunuyor . Yanliz firinin içi biraz kucuk o kadar . Bu arada ocagi once islak bezle silip uzerinden kuru bezle geçildiginde su lekedesibden eser kalmiyo :) bnde cam ocak kullaniyorum 👌🏻😘
Denizinannesi52 Sariduru ben kullanıyorum çok da memnunum 1 buçuk sene oldu alalı sadece büyük gözün çakmağı çalışmıyor taşımı bitti ne oldu anlamadım 🤷♀️