Srhnzlcn Kızlar merhaba bebegim bence çok terliyor şöyleki yastıkta sallıyruz mesela yastık sırılsıklam oluyor ev 24 derece içine uzun kollu zıbın alt üst takım giydiriyorum
[silindi] Srhnzlcn benim bebeğimde aynı durumda bende bekliyim burda. Ince giydiriyorum suan mesela altında kilotlu çorap üstünde uzun kollu tişört var. Ama kafası şu içinde yatak ıslanmış bi şekilde kalkıyor
melektolga Srhnzlcn Srhnzlcn yastık kılıfında naylon pamuk karişimi oluyorya o çok terletiyor penye battaniyesini serin ona yatırın benim bebeğimde öyle oluyırdu kılıfa penye battaniye serdim şimdi hiç olmuyor
Batucan Srhnzlcn canim rahat ol eminimki alakasi yoktur doktorlar normal karsilio süphen varsa bile ebene sorabilirsin
Mathildamom Evet benimki de terliyor. Özellikle mama yerken ve ağlarken sırılsıklam oluyor. Ayakta sallanırken bacaktan çok sıcaklık geliyor o nedenle olabilir. En son doktora gittiğimizde bir problem görmedi. D vitamini eksikliğinden de olabilirmiş.
Batucan Benim oglan 6 ay olcak aşiri terler emerken osururken yastik ıpıslak baş ense zibin hep degistiririm onu arti gece yattigi icin ellemiyorum bile ebemize sorduk cok normal dedi ya bende kurcalamadim cunkü 12 gün kaka yapmamisti özelde butün tahliler yapildi terlemeyide sormustum herseyi temiz cikti terlemede normal dedi
melektolga Batucan yastık kılıfına canım penye battaniye ser.kılıfdan olabilir naylon karışımı oluyor bası kılıflar.
Srhnzlcn pelinsss evet 15 günlük olduğundan beri hergün 1 fıss veryorum 4,5 aylık ama acaba yeterlimi gelmiyor
Srhnzlcn melektolga bnde hep pamuklu alırım aslında kılıfları ama tabi ne kadar doğru üzernde yazanlar orası mechul😒 canm onuda şöyle denedm kundak gbi sarıyodum müslinke - pamuklu battaniye ile yne baya terliyodu inşallah genetik flndır sorun yoktur😕
Sariduru Srhnzlcn benimde çok terliyo takip ettim bizim yorgan hazi incelersen bizimkinde yatınca terliyo kendi yorganinda daha az ama
melektolga Sariduru büyük ihtimalle kendi yorganı nın kılıfı penye yada pamuklu galiba içinde naylon karişimi olunca çok terliyorlar acizane fikrim🥰
rike-nile-aro Benim oğlumda çok terliyor öyle kat kat da giydirmiyorum. Netten araştırdığıma göre d vitamini eksikliğinde, demir eksikliğinde, tsh düşüklüğünde olabilirmiş önümüzdeki hafta içi götüreceğim bi tetkik yapılsın iyice kafamda yer etmeye başladı.
Srhnzlcn rike-nile-aro evet ya bnmde aklıma takıldı😕insan pandemi var diye çok götürmek istemiyor ama napalım aklınada takılıyor
Kadert Srhnzlcn müslin bez ser terletmiyor cnn bnmde öyleydi .ama mama yerken oyun oynarkn ensesi çok terliyo ona çözüm bulmdık
pikacuu Srhnzlcn Bebeğim 7 aylık bizimki de terliyor. Doktora götürdüm kalpten şüphelendim ama değilmiş çok şükür. D vitaminini düzenli ver dedi normal bebeklerde böyle olması dedi.
Sibel22 Srhnzlcn kızımda çok fazla terliyo heleki süt içerken saçlar banyo yapmış gibi sekiz aylık hep böyle ayrıca uykuda hep terliyo