Yesill_07 3 aylığız kundaklama olmadan uykuya geçişte problem yaşıyoruz tabi birde yüz çizme derdimiz var ama artık bırakmak istiyorum tamamen yardımcı olur musunuz?
yademila-48 Biz hiç yapmadık kundaklama falan yüz çizme içinde tırnaklarını 3 günde bir kesiyoruz şuan 2 buçuk aylığız
Yesill_07 Bende bırakmak istiyorum ama uykuya geçişlerde çok sıkıntı yaşıyorum nasıl yapcam bilmiyorum