Bsraaygz sütün az gelmiyor canım meme terbiyesi diye bir şey var ve 4 aylıkken başlıyor vücudun bebeğine göre süt üretiyor artık öyle kontrolsüzce üretim yok bence çocuğuna mama verme bir çocuğa yapılabilecek en kötü şeylerden biridir mama sütün varken neden yapay şeyler veriyorsunuz ki bence bir araştır meme terbiyesini ve bebekler 4 ve 5 aylıkken az kilonalır somra tekrar çoğalacak merak etmeyin