beybi11 Merhaba arkadaşlar, bebegimin göbeği düştükten sonra içinde kurumuş kan gibi kalıntılar kaldı. Kendi kendine dökülür diye düşündüm ama geçmedi. Böyle bir şey yaşayan var mı? İçinden kendim çıkarmaya da çekindim açıkçası
Badiss beybi11 benm doktorum kontrole götürdüğümüzde göbek deliğindeki kabuk yerini kendi kaldırmıstı.sonra hafif kanadı birdaha kabuklanma olmadı
Fistiklokum48 beybi11 ben kulak temizleme çubuğunu zeytinyağına batırıp göbek deliğine sürmüştüm 5 dakika kadar sonra yumuşamıştı ve hafifçe çubuğun ucuyla temizlemiştim tertemiz olmuştu 👍
beybi11 Arifeeee bizim de 3 ay oldu, çok zaman geçti diye düşünmüştüm. 8. Ayda da dökülüyormus demek ki 😊
Arifeeee beybi11 sizin daha erken ya da daha geç de olabilir. Kanamiyorsa sorun yok kendiliğinden düşer 😉
Emineatm beybi11 aynı durum bizdede oldu.Göbek bağı biraz geç düştü daha sonra kan pıhtısı gibi birşey kaldı doktorumuz günde 2 kere saf alkol ile pansuman yapmamız ve o pıhtıyı almamız gerektiğini söyledi.4-5 gün yaptık çok şükür düzeldi🙏
zeynep_krktk beybi11 Hastanenin reçetesinde verdikleri losyonu sıkın onun içindeki gazlı bezle temizleyin o kuruyanlar çıkıo çıkmayanlarda zamanla kuruyup çıkıyo banyo yaptırıncada akıp gidiyo bizimkinin geçen hafta düştü öyle yaptım büyük oğluma öyle yapmamıştım baya kalmıştı