Merhaba,
Meme reddi bırak peşimi ya bıktım artık bende bebeğim bütün göğsümdeki sütü içsin istiyorum ☹️ bazı bebekler iki memeyi içiyor benim ki bir memeyi yarım içiyor☹️özeniyorum valla
Bebeğim 2buçuk aylık reflusu var. Gazlı bir bebek. Gece 1dk emip sabahı yaptığı oluyor. Bazı akşamlar bir saat ara ile az az süt içiyor. Kafasına göre takiliyor. Doktora 10gun ara ile gittik hiç kilo almamış 🤦 Mama başlattı ailemdeki herkes verme diyor. Memeye zorlasam ısırıyor. Ağlıyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Hem içimi dökmek hemde fikrinizi almak istedim.
75 günlük bebeğim 4.200 kilo