Cansumommy yürüme arkadaşı 9.aydan önce pek kullanılamıyor. Ben de ikisi arasında kaldım. Yürüteç aldım. 2 3 ay kullandım şuan kullanmıyorum. kendisi bütün evi emekleyerek ya da duvarlardsn tutunarak geziyor. Sonra uygun yürüme arkadaşı aldım yürümüyor onunla.tekerlekletini oynuyor. Bence kontrollü şekilde yürüteç kullanılabilir