Semamtr biz de 17 aylıkken sünnet yaptırdık. Hiç sorun yaşamadık. Sadece ilk çişini yaparken biraz mızıldandı. Sonrasında hii sünnet olmamış gibiydi. Doktorumuz bir tane losyon verdi sadece. Her alt açmada onu sıktık. Bir de kesilmiş karton bardak koyduk ilk 3 gün. Çabucak iyileşti