tardis hanımefendi ufak bir tavsiye diyeyim, sütümüzü aldık kaynattık vs onları gecıyorum. 1 kg lık cam kavonoza koyuyorum sütümü mayalama vakti gelince klasık parmak testi😎😅1 kg lık cam kavanoza 1 dolu tatlı kasıgı yogurt ve ılıyan sütümden alıp ayrı bir kabda iyice tahta kasıkla karıstırıyorum sonra kavanoza döküp ıyıce karıstırıyorum. kavanozun agzına havlu pecete koyup kapagınıda kapatıp havlu bez vs ne varsa sarıyorum yaklasık 5 saat o sekılde bekletiyorum.,kapaklarını acıp pecete lerı de cıkarıp dolaba kaldryrm sonra taş gıbı oluyor 😇ben cam kavanozlara koymayı tercih edyrm tercih sıze kalmıs tabıkı yani sanırım yapa yapa olucak dır zira benim ve elimin sizden yada diğerlerinden bir üstünlüğü yok 😇