Damla29 bişey sorabilirmiyim ben anne sütü veriyorum normalde ek gıdaya başladım günde 1 kez mama ile az desteklemek amaçlı 5-6 bebe bisküvisini sulandırıp 1 ölçek mama kokuyorum mama ölçeği azmı sizce ortalama 100 cc oluyor ama ben bisküvili yaptığım için az koyuyorum direk mama vermiyorum yani o yüzden az koyuyorum da kilo alımı epey yavaşladı 7 ay bitti 25 günde 100 gr almış ölçeği 2 ye çıkarsam mı acaba yoksa bebe bisküvisi mi koymasam bilemedim 🤷♀️