Elisaninannesi Arkadaşlar merhaba,2 aylık olucak pazar günü kızım aşısı var ben 1 asi olucak biliyorum ama 3 aşı yazıyor,3 nu aynı andami vuruyo sağlık ocağı bilmediğimden soruyorum gittimde 3 aşıya hazırlıklı gıdım bari 🤦🏻♀️😪
Hamzamoms Elisaninannesi aşı olmadan bir gün önce banyosunu yaptırın aşıdan sonra 3 gün yıkanmaması lazım bizimde martta olacak inşallah sorunsuz geçer
Pinartrkz 2 bacak 1 koldan olacak sol kol ile sol bacak çok ağrıtmıyor ama sağ bacaktan yapılan aşı çok yakıyor bebeği tabi 1 dk sonra geçiyor sakinleştirirseniz eğer ☺️ ✅
Ssena123 Hmtgce bizde ateş yapmadı çünkü gitmeden calpol vermiştim doktorumuz öyle yapmamız söyledi birde eve geldiğimde çok kalın giydirmedim bir tulumla yatırdım tabi her bebek bünyesi farklıdır şimdiden sizede geçmiş olsun 🤗
Elisaninannesi Çok teşekkür ederim arkadaşlar tüm bebisler sağlıklı olsunlar iyi olsunlar insallah 🙏🧿
Miraaayadeee Elisaninannesi Çok ağladı hatta nefesi kesildi yavrumun durmadan pat pat yaptı vicdansız kadın koldakini normal yapmadı bide derisinin altına yaptı bsieyler anlatması bile kötü
Elisaninannesi Hamzamoms inşallah canım ilk asisinda ağladı biraz ama şimdi 3 u aynı anda biraz benide panik etti umarım sorunsuz atlatırız 🙏
Seherim26 Bacaktan yapılan 2 aşı yı aynı gün yaptılar koldan yapılan verem aşısını 3 gün sonra yaptılar çok şükür ateş yapmamıştı ama uyku yaptı bizde 3 ayda da rotavirüs menenjit ve meningokok aşısı yaptırdım bunlar ateş yaptı sadece
Miraaayadeee Seherim26 bende yarın yaptıracam 3 ay aşılarını kaç gün sürdü acaba ateşi ateş düşürücü ne verdiniz