Miyauw Sallamadan uyutmak tam 2 saatimi aldı. Ağladı mızmızlandı ama pes etmedim ama çok yoruldum alışması ne kadar sürer acaba tecrübeli anneler var mı 6,5 aylığız
BurayErdem Miyauw nasıl başardınız ya benm oğlan 5.5 aylık ya ayakta sallayarak yada kanguru da uykuya dalıyor.
Oflu61 Miyauw bende 7 buçuk aylıkken bırakmıştım. Zamanla kısalır süre merak etmeyin çok ağlatmadan güvenini zedelemeden devam :)
Miyauw BurayErdem bence hemen başlayın daha küçük bizden alışması daha kolay olur. Uykusu gelince normal odaya aldım beşiğe koydum pat pat yöntemi tabi işe yaramıyor kıvranıyor ağlıyor kucağıma aldım yine koydum emzik verdim vs derken her yolu denedim 2 saat sürdü tam 9:30-11-30 da uyudu zor oldu ama sakin kaldım hep pes etmedim
Miyauw Oflu61 ağladığı zaman aldım kucağıma sırtına pat pat vurdum baktım sakinleşti koydum yine yatağa beyaz gürültü açtım hafif sesle çok zor oldu ama bugünlük başardım sanırım umarım devam eder 🧿