Merhaba anneler. Bebeğim bir kaç gündür emmek istemiyor zorla emziriryorum. Gece sıkıntı olmuyor ama gündüz sürekli reddediyor. Aventin 0 6 aylık emziğini bırakıp 6 18 aylık olana geçtik. Yeni emziğin ucu haliyle biraz daha büyük ona alışmış olabilirmi?