Zozben canim benim oglum prematüre çok zorlanıyor zayifta . Kontrollerimize bir prof a gidiyoruz. Gliserin fitil yazdı hergünbir tane kullan kakasini yapsada gaz için var dedi. Gaz ilaçları ise yaramaz bu rahatlatır çocuğu dedi. Berke aiskanlik yapar falan der ama sen kullan yok oyle bişey dedi. Ben ilk başta yinede vermiyordum günde bir kere yapınca. Ikinci kontrolde mutlaka ver bu çocuğun içi gaz dolu dedi rahatladım birakl dedi.Simdi kulllaniuorjz valla rahatliyor