Emrem Ya biz de hep evdeyiz ama ben cok katıyım bu konuda :( gezenin değil ama kitap okuyanın,ilgilenenin,tv görmeyenin cocugu konusuyor bu da bir gerçek :(
TV de şöyle birşey varmış
cocuk uyaranı alıyor
ama tek yönlü bir iletişim var
tv onu duymuyor
bına da alışkın oldugu için kendisi konuşmuyor.
Ve oradakş akış bizim çocuklugımuzdaki gibi değil sesler ışık görğntlü kalitesi
kafa karışıklığına sebep oluyor saniyede bikmem kaç şey geçtiği için bir süre sınra cocuk o hıza ayak uydurmaya calısıyor evde
de sürekli hareket halinde oluyor