Hiç huyu değildi kızımın, burnunu, ağzını asla sildirmiyor, tırnaklarını kestirmiyor son bir haftadır 😒 telefon istiyor vermiyorum krizlere giriyor, çay içtiğimiz bardağı almaya çalışıyor temiz boş veriyorum Allahım çığlık kıyamet 😵 uykuları bozulmaya başladı gibi gibi, zaten tek uyku yapıyor gündüz sıkıntı yok 2 saat boyu uyur, akşam erken yatirsam bütün gece elli kere uyanıyor ama 12den sonra yatirinca 5e kadar deliksiz uyuyor sonra emip geri yatıp 8de uyanıyor 🤷 tv yle falan hiç işi yok zaten, reklamlarda çocuklar çıkarsa bakar bı tek veya çizgi film açarsak 5-10 dakka izler sıkılır biz merak edip izliyoruz genelde 🤣🤣 yine yeni geliştirdiği huyu, halası dışında kim olursa olsun yanımdan ayrılmıyor 5 dakka gidip oynuyor sonra vay anam nerede diye ağlamaya başlıyor babasinda bile durmuyor artık 🥴 bunlar 2 yaş atak belirtileri mi, daha kötü mü olucak yoksa bununla sınırlı kalır mı acaba 🤔 prematüre aslında daha 14 aylık sayılıyor, doğduğu zamana göre 15 buçuk, yani aslında 2 yasa da baya var ama bilemiyorum beynim yandı 🤯🤨🙄