Bayanlar oğlum 14 aylık . İlk zamanlardan beri hep uyku problemimiz var. İlk 7 ay gazdan dedik ama o zamanki alışkanlıklar hala devam ediyor. Emmeden de uyusa çok sık uyanıyor . Mesela gece uykusuna yatırdığımda ilk bir saat içerisinde 3 kere uyanıyor. Gece zaten sürekli uyanma bazen emdikten sonra da dalamama. Ne denediysem olmuyor sıcaklığa neme dikkat ediyorum, uyku uyanıklık saatlerine de. Gündüz de 1 saat uyuyacaksa defalarca uyanıyor sallasam da sallamasam da